Zenica Boys portal






7.8.09

Oku­plja­nje drža­vnog ti­ma 10. av­gus­ta u Sa­ra­je­vu

Oku­plja­nje drža­vnog ti­ma 10. av­gus­ta u Sa­ra­je­vu: Golmani zabrinuli Ćiru Blaževića

Zvjez­dan Mi­si­mo­vić je ot­ka­zao do­la­zak na pri­ja­telj­ski meč sa Ira­nom, Asmir Be­go­vić na­ja­vio je još ra­ni­je da ve­li­ki znak pi­ta­nja sto­ji po­red nje­go­vog de­bi­ja za BiH pro­tiv ove azij­ske re­pre­zen­ta­ci­je, Admir Vla­da­vić je po­vri­je­đen, kao i Rahimić ko­ji je ot­ka­zao do­la­zak na oku­plja­nje. Ovo su pro­ble­mi sa ko­ji­ma se su­očio se­le­ktor Mi­ro­slav Bla­že­vić uoči oku­plja­nja drža­vnog ti­ma u po­ne­dje­ljak 10. av­gus­ta u Sa­ra­je­vu.

Mis­ke će "iz po­ro­di­čnih ra­zlo­ga" pres­ko­či­ti Iran, a Ći­ro Bla­že­vić na nje­ga sva­ka­ko ne­će mo­ći ra­ču­na­ti u prvom du­elu kva­li­fi­ka­ci­ja pro­tiv Ar­me­ni­je. Na Zvjez­da­no­vo mjes­to mo­gao bi us­ko­či­ti Mi­ra­lem Pja­nić ili even­tu­al­no Se­mir Štilić, za­vi­sno od se­le­kto­ro­vih pla­no­va. I je­dan i dru­gi su ra­sni i kla­sni ve­znja­ci, že­ljni igre. I oba su kod Bla­že­vi­ća na ka­pa­ljku do­bi­va­la šan­su. Is­ti­na, na ru­ku im ne ide što je Zvjez­dan Mi­si­mo­vić, ve­znjak, plej svjet­ske kla­se. Za­to va­ljda i la­kše po­dno­se klu­pu. Je­dan od njih dvo­ji­ce, vje­ro­va­tno će zai­gra­ti pro­tiv Ira­na, a mo­gu­će da oba bu­du u pos­ta­vi, s obzirom da je osim Mi­si­mo­vi­ća, ot­ka­zao i is­ku­sni vezni igrač El­vir Ra­hi­mić, piše San.

Mada ve­za ze­za, ipak, naj­vi­še pro­ble­ma mo­glo bi bi­ti na go­lu; Ha­sa­gić se opo­rav­lja od po­vre­de, Su­pić tre­nu­tno ne­ma klu­ba, dok je Be­go­vi­ćev do­la­zak pod zna­kom pi­ta­nja. Pos­tav­lja se pi­ta­nje; da li će Ći­ro po­se­gnu­ti za provjerenim De­ni­som Muj­ki­ćem?!
"Muj­kić je naj­bo­lji gol­man u Pre­mi­jer li­gi BiH i on sva­ka­ko za­slu­žu­je po­ziv u re­pre­zen­ta­ci­ju", ka­že tre­ner spe­ci­ja­lis­ta u Slo­bo­di, Mir­sad De­dić, pro­slav­lje­ni bh gol­man, stru­čan i kom­pe­ten­tan da (pr)oci­je­ni kva­li­te­te Ći­ri­nih kandidata..
Bla­že­vić je za­do­vo­ljan što se ka­pi­ten Emir Spa­hić izbo­rio za mjes­to u Mon­pe­ljeu, što su Pan­dža, Mra­vac i Na­da­re­vić zdra­vi. Odlu­čio je još je­dnom pro­ba­ti Da­mi­ra Mir­vi­ća, ko­ji igra stan­dar­no za Ro­se­la­riu. Na spis­ku je po­no­vo Drio Da­mja­no­vić, iako u po­slje­dnjoj uta­kmi­ci ni­je igrao za Ka­izer­sla­utern.

Zla­tan Baj­ra­mo­vić će do­ći u Sa­ra­je­vo, a da li će do­bi­ti mi­nu­te na Ha­se­to­vom sta­di­onu, di­le­ma je ko­ja mu­či i Bla­že­vi­ća. Još se ne zna u ka­kvom je sta­nju ve­zis­ta Eintrachta . Ali, Zla­tan je do­bi­tak čak i ka­da ni­je u pu­noj for­mi. Rijetki su ta­kve ljud­ske i spor­ske mar­ke.
Na Bla­že­vi­će­vom spis­ku se na­la­ze: Ne­ma­nja Su­pić, Asmir Be­go­vić, Adis Nur­ko­vić, Emir Spa­hić, Ivan Ra­de­ljić, Sa­nel Ja­hić, Da­mir Mir­vić, Bo­ris Pan­dža, Sa­fet Na­da­re­vić, Adnan Mra­vac, Da­rio Da­mja­no­vić, Sa­mir, Mu­ra­to­vić, El­vir Rahimić, Se­jad Sa­li­ho­vić, Mi­ra­lem Pja­nić, Zvjez­dan Mi­si­mo­vić, Zla­tan Baj­ra­mo­vić, Se­ni­jad Ibri­čić, Se­mir Šti­lić, Zla­tan Mu­sli­mo­vić, Edin Dže­ko, Ve­dad Ibi­še­vić, Admir Vla­da­vić, Er­min Zec i Mir­nel Sa­do­vić.

Nema komentara: