Zenica Boys portal






20.9.08

Kapetan i Hadžić

Tandem strijelaca trebao bi predvoditi Zeničane protiv Laktaša...

Nakon više od jednog mjeseca, Čelik će danas u utakmici protiv Laktaša startati s udarnim napadačkim tandemom Armin Kapetan - Emir Hadžić.


Mada ni jedan, a ni drugi još nisu potpuno oporavljeni i spremni za maksimalne napore, trener Ivo Ištuk je uvjeren da je ovaj dvojac dobitna kombinacija za očekivanu i važnu pobjedu.

Propustio sam posljednje dvije utakmice, skoro cijeli mjesec nisam ni trenirao, ali ako me trener stavi u tim, spreman sam odigrati najbolje što znam i mogu u ovom trenutku - kaže Kapetan te ističe da je njegov tim favorit i da se nada pobjedi.

Sigurno smo kvalitetniji tim od Laktaša. Mada ih mnogi hvale, ja imam suprotno mišljenje. Do sada me i nisu posebno impresionirali, jer teško dolaze do bodova na gostovanju, a i kod kuće su kiksali protiv Slavije, dok su protiv Zvijezde pobjedonosni gol postigli iz penala u sudijskom vremenu.

Zato vjerujem u našu pobjedu na Bilinom polju pred našim navijačima - optimističan je Kapetan.

Nema komentara: