Zenica Boys portal






16.9.08

Koller se oprostio od reprezentacije Češke

Koller je dodao da "njegov povratak u reprezentaciju nije neophodan"...

Češki fudbalski internacionalac i sadašnji član ruskog prvoligaša Samare, Jan Koller potvrdio je da više neće igrati za reprezentaciju Češke, uprkos insistiranju selektora Petra Rade da promjeni odluku, prenijeli su danas češki mediji.

"Razgovarao sam često sa Radom na temu povratka u reprezentaciju, ali sam ostao pri stavu da sam završio karijeru u reprezentativnom dresu ", izjavio je 35.godišnji napadač, najbolji strijelac u istoriji češke reprezentacije.

Koller je dodao da "njegov povratak u reprezentaciju nije neophodan".

"Pratio sam prijateljsku utakmicu koju smo igrali protiv Engleske na Vembliju i koja je završena nerješenim rezultatom 2:2. Reprezentacija je i bez mene igrala sasvim solidno.", istakao je Koller.

Nema komentara: